قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

بازی کامپیوتر Pipe Mania پازل لوله کشی سرعتی و سرگرم کننده است که از گذشته طرفداران بسیار داشته به همین منظور سایت نرم افزار دانلود رایگان این سرگرمی فوق العاده را به اشتراک گذاشته است. در این بازی بازیکنان باید لوله ها را به منظور حفظ جریان آب که با سرعت به جلو می رود بر روی شبکه کاشی ها قرار دهند. آب باید از طریق لوله ها بدون اینکه از آن بیرون بریزد حرکت کند. بازیکنان به سرعت بالای انگشتان، تفکر سریع و رو به جلو، هماهنگی دقیق، نیاز دارند. و اگر میخواهند در مقابل محدودیت های زمانی جان سالم به در ببرند باید علاقه ی زیادی به این بازی داشته باشند. فشار و دقت برای حرکت در این بازی حرف اول را می زند.
بازی کامپیوتر پازل لوله کشی با استفاده از عناصر جدید پیشرفت بازیکنان را افزایش خواهد داد. بازی لوله کشی مهارت بازیکنان را در پنج حالت مختلف بازی آزمایش می کند: جهان، بازی آنلاین، پاداش، چند نفره، کلاسیک و بهتر از همه خود بازی است. بازیکنان در بیش از هفتاد مرحله و با هفت تم مختلف برای ایجاد جزیره جهانی خود حرکت میکنند. این بازی با تصاویری پیشرفته، حملات متعدد و خسارت های آنها، ارتشی از شخصیت هایی که به شما کمک و همچنین مانع از آسیب شما می شوند میتواند ساعت ها برای شما سرگرمی ایجاد کند.

Pipe Mania Puzzle PC Game - بازی کامپیوتر لوله کشی

ویژگی های بازی لوله کشی

  • رقابت کردن چند نفره و تک نفره
  • تصاویر پیشرفته، و کاراکترهایی که شما به شما کمک می کنند و مانع از حملات و آسیب به شما می شوند
  • مکانیک های جدید بازی، قطعه های جدید
  • شامل بیش از 300 مرحله در سراسر پنج حالت بازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 2000/XP/Vista
  • گرافیک: 64
  • پردازنده: 1 GH


و...


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:32 ] [ سید حامد جلالی ]

 

بازی فوق العاده زیبای Darwin the Monkey یک بازی رایانه ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی رایانه سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این PC Game هستند فرار کنید تا بتوانید به Game ادامه دهید.
بازی Darwin the Monkey دارای ۶ نوع بازی متفاوت می باشد و از ۳۰ سطح Handcrafted برخوردار است. این بازی کامپیوتری بسیار گرافیک مناسبی دارد و با توجه به حجم بسیار پایین آن از کیفیت خوبی برخوردار است و به سیستم چندان قدرتمندی نیاز نخواهد داشت. لازم به ذکر است این بازی جدید هیچ محدودیت سنی نداشته و می تواند هر کاربری را ساعات متوالی پشت کامپیوتر سرگرم کند. امیدواریم با دانلود این بازی بتوانید نهایت لذت را از این بازی جدید و جذاب ببرید.

 

drawin بازی مهیج و کم حجم میمون داروین برای کامپیوتر   Darwin the Monkey

 


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:29 ] [ سید حامد جلالی ]

سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان اکنون ورژن کامل یکی از بازی های محبوب گوشی های همراه را برای کامپیوتر به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتر که به جرات می توان گفت کمتر کسی آن را در دنیای بازی موبایل میشناسد یک ژانر اکشن هیجان انگیز دارد و سرگرم کننده ترین بازی های همراه شناخته شده که اکنون می توانید ورژن کامپیوتر آن را بازی کنید و لذت ببرید.
در
بازی Angry Birds Rio پرندگان خشمگین در قفس اسیر شده و به ریو برده شده اند. دوستان جدیدی به کمک شما می آیند تا با کمک همدیگر پرندگان اسیر شده را از یک انبار متروک و خاکستری فراری و به جنگل سرسبز باز گردانید. به کمک Angry Birds بروید و از ضرب و شتم مارموست های شرور با برداشتن موانع نجاتشان دهید.

Angry Birds Rio Gold 2012 v1.2.2 Full PC Game - بازی کامپیوتر پرندگان خشمگین ریو

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP/Vista/7
  • پردازنده: 1 GHz
  • رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0
  • کارت گرافیک: سازگار با Graphic OpenGL 1.3



ادامه مطلب ....
[ شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 12:16 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی کامپیوتر لذت بخش و فراموش نشدنی در یک مزرعه با مدیریت زمان هیجان انگیز در کشاورزی برای نگهداری و رشد حیوانات و گیاهان و شرکت در مسابقات مختلف را تنها در بازی رایانه زیبای تعطیلات داغ مزرعه مانیا یافت می شود که سایت نرم افزار دانلود رایگان نسخه نهایی این سرگرمی جالب را برای دوست داران این سبک بازی به اشتراک عموم گذاشته است.
دوستان همیشگی آنا، مادربزرگ و پدربزرگ دوباره به
بازی مزرعه برگشتند. این بار در حالی که در تعطیلات به سر میبرند، تصمیم میگیرند تا در مسابقه بهترین کشاورز شرکت کنند. به آن ها کمک کنید تا ثابت کنند که بهترین هستند. با قهرمانان ما در کشور های گرمی مانند استرالیا، مصر و چین سفر کنید و مهارت کشاورزی خود را در سرزمین های مختلف محک بزنید.
بازی Farm Mania Hot Vacation سورپرایز های زیادی برای شما دارد. حالا شما میبایست به مراقبت از حیوانات نادر و عجیب از جمله شتر مرغ، بز کوهی، طاووس و بسیاری دیگر بپردازید. همچنین کاشت و نگهداری از گیاهان نادر بوته کیوی، درخت انار و پاپایا عنبه هندی فرصت مناسبی برای آشنایی و پرورش آن هاست.

Farm Mania Hot Vacation Final PC Game - بازی تعطیلات داغ مزرعه مانیا


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 11:29 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود Angry Birds Rio 2011 نسخه جدید پرندگان خشمگین


نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio  که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. بازهم خوک های ناقلا اقدام به دزدیدن تخم های پرندگان کرده اند و خشم آن ها را برانگیخته اند و زندانی شدن پرندگان هم دلیل دیگری شده تا خشم آن دو چندان شود. Rio هم در این نسخه کمک می کند تا پرندگان خشمگین بتوانند خوک های مهاجم را شکست دهند و پرندگان اسیر شده را آزاد نمایند.
این بازی در ابتدا آندرویدی که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه
AngryBirds Rio است.

قابلیت های کلیدی بازی
Angry Birds Rio 2011:
- گرافیک مناسب و تصاویر سه بعدی
- انجام بازی در 225 مرحله مختلف
- گرافیک مناسب با ترکیب بندی شاد رنگ ها
- مناسب برای سنین مختلف
- بدون نياز به نصب و قابل حمل بودن بازي
- حجم بسیار مناسب نسبت به تمامی امکانات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله
ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:53 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی - بازی رایانه

اگر دوست دارید زندگی خارج از شهر را تجربه کنید که تا به حال همانند آن را ندیده اید سایت نرم افزاری دانلود رایگان آرزوی شما را برآورده کرده است. دیگر همانند گذشتگان نیاز به فرو رفتن در رویا نیست زیرا که ساخت رویای شما با انیمیشن فراهم شده. شما می توانید همانند یک کشاورز بر روی زمین خود زحمت کشیده و امرار معاش کنید بدون آنکه از جای خود تکان بخورید زیرا سایت دانلود رایگان تصویر ذهنی شما را برای بازی کامپیوتر به صورت رایگان قرار داده است.

بازی کامپیوتر لذت بخش و فراموش نشدنی مزرعه مجازی Virtual Farm 2 PC Game در یک مزرعه با مدیریت زمان هیجان انگیز در کشاورزی برای نگهداری و رشد گیاهان و شرکت در مسابقات مختلف را تنها در بازی رایانه مزرعه مجازی یافت می شود که سایت نرم افزار دانلود رایگان نسخه نهایی این سرگرمی جالب را برای دوست داران این سبک بازی به اشتراک عموم گذاشته است.

اگر دوست دارید حالا که فصل تابستان شده, یک مزرعه برای خود دست و پا کنید و آن را رشد و توسعه دهید و از آن در آمد کسب کنید و بتوانید سرگرم آن باشید ما به شما بازی مرزعه مجازی را که شرکت موفق بازی سازی Alawar Games آن را ساخته دانلود کنید و از آن لذت ببرید. بازی دارای 8 فصل مختلف است. شما می توانید 10 کارخانه را بسازید. 10 محصول را می توانید بکارید و برداشت کنید. بازی برای اجرای اول دارای راهنمای حین بازی است و باعث می شود یاد گرفتن بازی بسیار سریع و آسان باشد. این بازی از پیش کرک شده می باشد و کافی است آن را نصب کنید و لذت ببرید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 25 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 10:47 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود رایگان بازی DeathSpank : Thongs Of Virtue
نام بازی: DeathSpank : Thongs Of Virtue
پلتفورم : pc
ژانر: Action Role-Playing
سال انتشار: Nov 30, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Hothead Games
درجه بندی سنی : +17
قابلیت آنلاین:دارد

DeathSpank : Thongs Of Virtue عنوان یکی از بهترین بازی های منتشر شده در 30 شهریور سال 2010 میباشد که به جرات میتوانم یگویم یکی از بازی هایی بود که انتظار 6 ساله برای آن به معنای واقعی کلمه ارزش داشت.ناشر این بازی کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز بود و سازنده این بازی نیز Hothead Games میباشد.شرح بازی : درست از سال 2004 میلادی بود که گیمر های زیادی منتظر این بازی بودند.بازی ای که طراحی آن بر عهده ران گیلبرت بود.درست در مرداد 2010 بود که بر روی شبكه‌های ایكس‌باكس‌لایو و پلی‌استیشن عرضه شد که مورد توجه بسیاری از منتقدین بازی قرار گرفت.درست یک ماه بعد بود که هات‌هد گیمز، اعلام کرد که نسخه ای جدید از این بازی تحت عنوان DeathSpank : Thongs Of Virtue منتشر می شود.البته این نسخه همراه با نسخه اصلی در حال ساخت بوده است.به خاطر محیط فراگیر بازی این اجاز به طراحان داده شده است تا سلاح های پیشرفته وارد بازی شوند. این بازی جدای از بازی DeathSpank میباشد و این بدین معناست که اگر بازی DeathSpank را انجام نداده اید مشکلی در روند بازی DeathSpank : Thongs Of Virtue بوجود نمی آید...
دانلود رایگان بازی DeathSpank : Thongs Of Virtue به همراه تعدای پیش نمایش درادامه مطلب....

 


ادامه مطلب ....
[ یک شنبه 17 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 15:53 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود رایگان بازی داستان اسباب بازی ها Toy Story 3

 

نام بازی: Toy Story 3
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Jun 15, 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Disney
حمایت توسط : Avalanche Productions
درجه بندی سنی : +7
قابلیت آنلاین:ندارد

یکی از زیباترین
بازیهای موجود در دنیای گیم که مخلوطی از گرافیک فانتزی با ژانر اکشن میباشد بازی فوق العاده اسباب بازی های 3 میباشد.این بازی بر اساس انیمیشن زیبای آن ساخته شده است که در تاریخ 15 ژوئن سال 2010 توسط کمپانی نام آشنای دیزنی منتشر و توسط  کمپانی اوالانچ پروداکشن ریلیز شد . در ادامه به نقدی کوتاه از بازی و نقل قول هایی از سایت های گیم جهانی و ارائه بازی می پردازم. داستان بازی فوق العاده میباشد.تا کنون هر چه از کمپانی دیزنی دیده ایم همگی به نوعی دارای امتیازاتی برتر نسبت به سایر کمپانی های هم سبک میباشد.این بازی نیز به همین صورت میباشد.داستان : ماجرا از آن جا آغاز میشود که در اتاقی جمعی از اسباب بازی های جادویی جمع شده اند به طوری که کنترل و نظم اتاق به علت بی شماری اسباب بازی غیر قابل کنترل میباشد.هر کدام از اسباب بازی ها دارای یک توانای خاص خود میباشد.شخصیت اصلی این بازی همان کودک شماره های گذشته میباشد که اکنون به کاراکتری با شخصیت بزرگ تبدیل شده...آن شخص آندی میباشد که گفته میشود زمان آن رسیده که از اسباب بازی های خود دست بکشد و برای رفتن به دانشگاه آماده شود. در این هنگام هست که .... !!!توجه کنید شخصا معتقدم شماره سه این بازی به شدت به شماره های گذشته ان مربوط میباشد.این بدین معناست که چنان چه شماره های قبلی بازیرا انجام نداده اید پشت سر گذاشتن مراحل این بازی با توجه به وابستگی آن به سختی صورت میگیرد.بازی اسباب بازی های سه تا کنون امتیازی از سایت گیم اسپات نگرفته است اما پیش بینی میشود که با توجه به امتیاز های کلی که گیمر ها و منتقدان داده اند این بازیامتیازی حدود 8 از 10 را بگیرد که چنین امتیازی از چنین بازی با این سبک قابل تقدیر میباشد. سازندگان بازی در حین بازی هیجان شما را بارها و بارها به اوج میرسانند به طوری که شما را بیش از پیش مشتاق این بازی میکند.گیم پلی این بازی عالی میباشد و پیشنهاد میشود که حتما این بازی را دریافت نمایید.گرافیک بازی هم به نوعی میتوان گفت بی نظیر میباشد.برای پی بردن به این قضیه کافیست به کاراکتر ها یا شخصیت های بازی به خوبی و با دقت کافی نظر داشته باشید .همه چیز به بهترین نحو طراحی و پرداخته شده اند.موسیقی متن این بازی حرفی برای گفتن باقی نمیگذارد جز اینکه شاید این موسیقی متن شاید سبب شد تا این بازی به یکی از خاطره انگیز ترین بازی های شما تبدیل شود.

دانلود بازی اسباب بازی های سه به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط
بازی و ... در ادامه مطلب....

 


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 1 / 1390برچسب:, ] [ 19:49 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت